Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Obsługa:- optycznie dobra w odbiorze- w kontakcie...wielu obcokrajowców bez znajomości j. Polskiego co uniemożliwia uzyskanie odpowiedzi na zapytania zagubionego klienta np gdzie są landrynki itp usłyszymy "ja nieznaju"...mając wybór udaję się np do lidla ponieważ wydłuża się znacząco czas moich zakupów w biedronceUłożenie towaru:- jak dla mnie spory nieład być może związany z dużą ilością klientów a może ze zbyt mała ilością personelu a może z nieefektuwnością personeluCeny na półkach- odwieczny problem biedronki przez który przy kasie czuję się okradziony ponieważ przy każdych większych zakupach (powyżej 200 zł - mam na myśli że nie wpadam jedynie po 10 bułek) natrafiam na inne ceny niż informacje na półkach mnie informująKasy:- niemal przy każdych "większych" zakupach (no dobrze powiedzmy co trzeciej wizycie) muszę cofać się do obleganej kasy (często zbyt mała ilość otwartych kas w godzinach szczytowych) i prosić o zwrot pieniędzy ponieważ nie kupiłem 6 najdroższych serków w biedronce tylko 6 butelek wody niegazowanej itp