Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Obsługa niekompetentna. Początkowo mili i uprzejmi, udają, że znają się na rzeczy. Zamówiłam meble po profesjonalnej podobno konsultacji, a okazało się, że przyszło zupełnie coś innego. Po mojej reklamacji, okazało się, że jest to moja wina. Pani zasugerowała, że sama podpisałam dokument. Niestety pracownik, który go sporządzał, pomylił numery produktu. Według mnie klient nie ma obowiązku znać wszystkich symboli mebli. Za to pracownik, podobno z wieloletnim stażem - sprzedawca, raczej powinien wiedzieć co sprzedaje. Wiele do życzenia pozostawia sama obsługa reklamacji, podejście do klienta i indywidualne rozpatrzenie wniosku. Na uwagę zasługuje także transport, za który słono zapłaciłam. Okazało się, że kiedy w moim zamówieniu brakowało jednej paczki, musiałam sama po nią jechać. Po wielu telefonach i mailach, udało mi się w końcu uzyskać upragnione meble, za które w końcu sama zapłaciłam. Za pomyłkowo wysłany produkt wspaniałomyślnie oddano mi pieniądze. Niestety, nie do mojej ręki, ale na kartę, do wykorzystania tylko i wyłącznie w salonie BRW i to w ciągu 3 miesięcy. Uważam, że jest to naciąganie klienta bardzo pazerne i nieuczciwe. Z całego serca odradzam zakupy w tym sklepie, szczególnie u najlepszego sprzedawcy. najlepszego dla sklepu, niestety nie dla klienta.