Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: W sklepie trudno było przejść w alejkach , pudełka po towarach porozrzucane przy regałach , na stołach towar pomieszany , trudno znaleźć informacje o cenach , bałagan .Między godz . 15 a 16 była awaria kas .Nie było by w tym nic dziwnego gdyby niezachowanie personelu odnośnie klientów czekających w kolejce do kas . Byłemdrugim klientem do zapłacenia za towar . przede mną stało młode małżeństwo -towar mieli wyłożony na ladę , w trakcie czekania poprosili kasjerkę oumożliwienie zjedzenia lodów na patyku wyłożonych przez nich na ladę na cokasjerka zgodziła się i poprosiła o zostawienie kodu .Miałem położone na ladę tylko dwa kubeczki zsiadłego mleka .Czas czekania przedłużał się a awaria dalej trwała , klienci niecierpliwili się .Małżeństwo poprosiło kasjerkę o przyjęcie pieniędzy za zjedzone lody co taż tauczyniła , ja również poprosiłem ją o przyjęcie zapłaty ( 3,98 zł ) za dwakubeczki mleka . Kasjerka powiedziała , że trzeba poprosić o to kierowniczkęsklepu co też zrobiłem lecz ta odpowiedziała mi bardzo nieuprzejmie abymzostawił towar , wynosił się ze sklepu i nie zawracał jej głowy . Wyprosiła wsposób nieuprzejmy wszystkich klientów .