Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Podczas dzisiejszego badania zaraz po rozpoczęciu sprawdziłem stan otoczenia przed sklepem, gdzie był utrzymany porządek w dalszej kolejności zabrałem wózek sklepowy, który był czysty i znajdował się w strefie wejścia obok działu z kwiatami. Na hali sprzedaży gdzie sprawdziłem stan utrzymania działu z kwiatami oraz działu z warzywami wszystko było czyste uporządkowane i nadawało się do dalszej sprzedaży, podobnie było na dziale z pieczywem gdzie pod każdym produktem znajdowały się oznaczenia cenowe oraz woreczki i torebki papierowe. Standy papierowe z produktami znacznie uniemożliwiały swobodny dostęp do działu np owoce warzywa. Następnie udałem się na dział z koszami promocyjnymi gdzie panował nieład wszystko było rozgrzebane. W dalszej kolejności sprawdziłem dział z deserami instant i bakaliami gdzie sprawdzeniu podlegały produkty gotowe min takie jak: żurawina, kokos, migdały, budynie, wszystkie produkty posiadały oznaczenia cenowe. W dalszej kolejności spotkałem pracownicę na dziale ze napojami, którą zapytałem o napój zbożowy w saszetce. Pani przerwała swoje dotychczasowe czynności i zaprowadziła mnie w miejsce gdzie znajdował się produkt. Na koniec udałem się do kasy numer siedem gdzie byłem czwarty w kolejce. Pani przywitała mnie słowami dzień dobry oraz nawiązała kontakt wzrokowy, na koniec poinformowała wyraźnie o kwocie do zapłaty następnie wydała resztę i potwierdzenie zakupów w postaci paragonu w dniu dzisiejszym żaden z pracowników nie zaproponował mi zapoznanie się z trwającymi akcjami promocyjnymi jedynie bez słowa wyjaśnienia otrzymałem kupon z kodami rabatowymi do wykorzystania podczas kolejnych zakupów.