Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: MINUSY:- przed wejściem brakuje małych koszyków, są one dostępne przy kasach, co powoduje, że klient zamiast od razu robić zakupy musi poszukiwać koszyka. Część klientów nie wie, gdzie znaleźć koszyk i najpierw musi zapytać osobę z obsługi, która nie zawsze jest dostępna w tej części sklepu. - część osób z obsługi nie mówi po polsku. Kiedy zapytałam, gdzie znajduje się humus, pracownik wydawał się bardzo zdziwiony, odpowiedział mi po ukraińsku i musiał poprosić kolegę o pomoc. - pracownicy rozmawiają dosyć głośno o sprawach prywatnych, przekrzykują się. Czułam się dla nich "niewidzialna"- duża ilość kartonów po produktach w alejkach w sklepie. Ale jest to zrozumiałe, ponieważ Biedronka ma małą powierzchnię, duży obrót towaru, pracownicy mają wiele zadań. Nie mniej jednak usunięcie kartonów bardzo poprawiłoby wizerunek sklepu.PLUSY- czytelne etykiety Nowości i Promocji- czytelne informacje o koszcie produktu za kilogram - czytelna i interesująca oferta promocyjna (20% rabatu na wybrane produkty) w gablocie przed wejściem- możliwość wyrażenia swojej opinii na temat poziomu obsługi przy kasie (specjalny terminal z buźkami do wyboru - uśmiechnięta/smutna). Aczkolwiek minus tego terminala jest taki, że opinię trzeba wyrazić przed zapłaceniem, a więc opinia nie będzie obejmować np. wydawania reszty, tego czy rachunek jest bezbłędny itp. Moim zdaniem taki terminal powinien być usytuowany gdzieś w rogu kasy, gdzie są pakowane zakupy i gdzie można na spokojnie kliknąć swoją opinię