Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Nie oceniam jakości obsługi w dyskoncie Biedronka zbyt dobrze, ponieważ podczas zakupów tam wystąpiły problemy, które nie powinny były wystąpić. Już po samym wejściu do sklepu widać było nieporządek, gdyż na posadzce porozrzucane były śmieci a w koszykach pozostawały papierki i woreczki po poprzednich klientach. Towar na półkach był poukładany w sposób niedbały i bardzo często brakowało cen lub też były one nieprawidłowe. Gdy chciałam sprawdzić cenę na czytniku cen okazało się, że czytnik nie działa. Pracownik na hali sprzedaży (szczupły, wysoki mężczyzna o czarnych włosach mający około 30 lat), gdy spytałam go o to gdzie leży słodzik, niechętnie poświęcił mi swój czas. Miałam wrażenie, że jestem intruzem, który przeszkadza mu w wykonywaniu jego pracy. Zaprowadził mnie do odpowiedniego regału, niemniej jednak nie zamienił ze mną ani jednego słowa, nie odpowiedział na moje " dziękuję ", a jedynie wskazał ręką produkt, o który pytałam. Kolejki do kas były ogromne, najprawdopodobniej dlatego, że nie wszystkie boksy kasowe były obsadzone. Jedynym pozytywnym aspektem była obsługa tuż przy samej kasie, bowiem kasjerka (pani w krótkich, rudych włosach, około 45 letnia) była bardzo miła i uprzejma.