Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W poniedziałkowy poranek gdy wybrałem się do sklepu po zakupy na śniadanie spotkałem się z niezbyt miłą obsługą. Po wybraniu kilku bułek - każda w innej cenie, poszedłem do kasy. Kasjerka stwierdziła że mam wszystkie bułki tego samego rodzaju z najwyższą ceną. Gdy zwróciłem jej uwagę i wymieniłem wszystkie smaki jakie wziąłem, okazało się że nie zna kodu na jeden rodzaj bułki. Po nabiciu na kasę innych artykułów, pani z wielkim grymasem na twarzy zadzwoniła do biura z pytaniem o kod artykułu, gdzie nie dostała informacji, po czym ze zdenerwowaniem wstała i poszła po kod. Cała ta sytuacja trwała około 5 minut, gdzie w tego typu sklepach wydaje mi się to niedopuszczalne. Była to najdłuższa obsługa jaka mnie spotkała i nie ukrywam, że najbardziej upokarzająca moją osobę. Będąc w tej sytuacji poczułem się winny zamieszania, gdyż osoby stojące w kolejce skierowały wzrok na mnie. Gdybym się nie upomniał , zapłaciłbym większą kwotę a sklep korzystałby na takim zachowaniu obsługi.