Opinia użytkownika: Małgorzata_2329
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Brawo! Biedronka na ulicy Korotyńskiego w Warszawie przeszła prawdziwą metamorfozę. Market po remoncie zaskakuje czystością , przejrzystością, ułożeniem towarów. Już od wejścia wita nas kilka rzędów czystych, poukładanych koszyków zakupowych, nabiał trafił do eleganckich dużych lodówek, i zdecydowanie poprawiono ułożenie towarów. Na półkach sklepowych jest czysto, towar dokładany jest systematycznie, poukładany, a ceny znajdują się w odpowiednich miejscach, czytnik cen doskonale zauważalny. W koszach z artykułami przemysłowymi również panuje porządek, nawet papier toaletowy, czy napoje nie są jak dotychczas porozrzucane. Widać , że przemyślano komunikację klientów z dużymi wózkami zakupowymi i rozstawiono regały tak, aby nie najeżdźano na siebie wzajemnie. W sklepie pachnie świeżym pieczywem. Nawet przypadkowy klient z łatwością zorientuje się w kwestii promocji. Duże , kolorowe plakaty przywieszono w witrynach i kolorami oznaczone zostały produkty o obniżonych cenach, gazetki reklamowe znajdują się tuż przy wejściu na salę sprzedażową i nie są porozrzucane po całym sklepie. Duże brawa za optymalnie zagospodarowaną przestrzeń. Klimatyzacja pozwala na przyjemne pogrążenie się w zakupowym szale, a do kas nie stoją niekończące się kolejki , kilka kas działa jednocześnie. Całość robi bardzo dobre wrażenie. Jest jednak znak zapytania: czy w związku z poprawą wizerunku marketu personel ma dużo więcej pracy? Widać , iż pracownicy sklepu działają pod presją czasu, bardzo szybko wykładają towar, układają i sprzątają , za co należy się pochwała, ale trudno mówić o sympatii dla kupującego. Na zadawane pytania odpowiadają opryskliwie, są zdenerwowani i zirytowani. Czyżby zmiany w wyglądzie sklepy zrównoważano zachowaniem obsługi?Pozostaje udać się do sklepu za kilka miesięcy i życzyć sobie ,aby było równie czysto , ale nieco bardziej komfortowo, w kwestii kontaktu z obsługą marketu.