Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przy wejściu do sklepu znajdują się wózki, natomiast przy wejściu na halę dwa rodzaje koszyków - z uchwytami do noszenia w ręku oraz trochę większe, z możliwością ciągnięcia ich za sobą. Personel dba o to, by koszyki były cały czas dostępne dla klientów.Na sklepie panuje lekki bałagan (szczególnie chodzi mi o rozstawione na środku koszyki z rzeczami promocyjnymi z gazetki - często ciężko cokolwiek znaleźć) oraz mam wrażenie, że przejścia między niektórymi regałami są za wąskie i trzeba bardzo uważać, kiedy mijają się dwa wózki.Przy pieczywie znajdują się plastikowe woreczki oraz papierowe torebki. Tych pierwszych nie brakuje również przy owocach i warzywach.Według moich obserwacji ceny produktów znajdują się nad nimi, a skaner kodów kreskowych działa bez zarzutów. Kolejki do kas nie są duże (po 5, 6 osób do kasy, przy dwóch obsługiwanych), a kasjerki zwinnie kasowały produkty. Jednak jedna z kas ulokowana przy regale z alkoholem, nie jest najlepszym rozwiązaniem - klient, aby ściągnąć alkohol z regału, musi przeciskać się między osobami stojącymi w kolejce.Kasjerka, kobieta w wieku około 60 lat, z ciemnymi, krótko obciętymi włosami, witała się każdorazowo z klientem oraz na pożegnanie mówiła: "Do widzenia. Zapraszam ponownie.".Ogólnie zakupy uważam za udane, poza drobnymi błędami - rozmieszczenia regałów w przestrzeni oraz utrzymywania porządku w koszykach z produktami promocyjnymi.