Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Ostatnio postanowiłam odwiedzić najbliższą mi Biedronkę. Bardzo chętnie tam chodzę, gdyż sklep posiada duży parking i zawsze mam gdzie zaparkować. Oprócz tego market jest dosyć duży i nie odczuwa się przez to natłoku klientów stukających wózkami w pośladki. Wózki wszystkie sprawne i jeżdżące prosto ( w niektórych marketach muszę mocno napracować się aby prowadzić wózek w torze prostym) nawet z brzdącem w koszyku :-) W sklepie wszystko schludnie poukładane, nie ma np. kartonów porozrzucanych przy stoisku z warzywami. Ciągle biegająca obsługa poprawia towar na półkach,albo dostawia świeże warzywa lub świeżo upieczony chleb. Pracownicy Biedronki ogólnie schludnie i czysto ubrani w firmowe zielone koszulki; identyfikatory przypięte na piersi u każdej osoby. Chętnie służą pomocą przy poszukiwaniach konkretnej rzeczy. Przy kasie jest już trochę gorzej. Mam wrażenie,że płacą im za szybkość obsługi. Nie nadążam pakować zakupów, kiedy pani kończy moją transakcję i czeka stukając dłonią w kasę na pieniążki. Powstaje totalny chaos: 3/4 zakupów na kasie , słyszę "Miłego Dnia" i nie wiem co mam robić. Pani kasjerka zaczyna obsługiwać następna osobą dorzucając zakupy do moich. Powstaje kolejne zamieszanie, bo nie wiem w końcu które jogurty są moje. Na tym koniec mojej wyprawy po zakupy do Biedronki.