Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Pod sklep Biedronka podjechałem samochodem ok 14:15, niestety nie znalazłem miejsca parkingowego. Wjazd na parking pełen dziur i nierówności. Wejście do sklepu wygląda jak wejście przez pomieszczenie gospodarcze, żadnej reklamy, elementu estetycznego czy artystycznego. Zwykły czworokątny przedsionek. Brak gazetek z ofertami i promocjami. W sklepie czysto, jasno. Towar rozstawiony na polkach, brak pustych miejsc bez towaru. Ceny czytelne i dobrze rozmieszczone. W lodówkach czysto, bez bałaganu. Towar w koszach przemysłowych porozrzucany w nieładzie. Przy kasach dość spore kolejki. Drugiej osobie przede mną Pani kasjerka nie była w stanie wydać reszty gdyż zabrakło jej drobnych. Poprosiła pozostałe dwie sąsiednie kasjerki o wymianę na bilon, niestety kasjerki również nie miały bilonu. Pani kasjerka poprosiła o wymianę bilonu osoby z kolejki, jednak w kolejce również nikt nie miał bilonu. Wszyscy w kolejce czekali, aż kasjerka rozwiąże problem bilonu. Trwało to ok 2-3 minut. W tym czasie pani kasjerka wielokrotnie rozmieniając pieniądze u pozostałych kasjerek i u osób z kolejki cudem zdołała wydać resztę klientce. Osoba przede mną miała zgodne pieniądze. Ja również. Zwłoka z wydawaniem pieniędzy była zbędna, myślę, że niekompetencja kasjerek spowodowała, iż nie posiadały one odpowiednio dużo bilonu do wydawania. Po zapłaceniu za zakupy otrzymałem paragon. Pani podziękowała słowami: "Dziekuję, do widzenia".