Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Witam, w piątek robiłam zakupy aż w trzech miejscach-szukałam wołowiny. Znalazłam końcówkę w EKO. Muszę powiedzieć, że w tym dniu szłam z humorem na zakupy i wszystko układało się jakoś pomyślnie, dlatego zadowolona byłam, bo mimo tego, ze nie obsługiwała mnie ulubiona pani, to i tak wszystko poszło sprawnie, miło. W kolejkach(masarnia i kasa) nie czekałam zbyt długo. Pani przy kasie bardzo miła i uśmiechnięta. Zawsze pożartujemy, pośmiejemy się. Było naprawdę przyzwoicie. Denerwuje mnie tylko to, że kiedy sklepy mają jakieś promocje i te produktu stoją przy kasie, to ekspedientki muszą zachęcać do ich kupna. Wtedy mnie to wkurza, bo musi mi zaproponować każdą rzecz. Przecież widzę, jak będę chciała, to zapytam. I właśnie eko nie ma czegoś takiego, jak wyuczone, przymuszone regułki. Dzień Dobry.....itp. U nich wychodzi to spontanicznie a nie na jednym wydechu. Nie powie wszystkiego, ale kiedy użyje jednej formy grzecznościowej, to już jest git! Ważne, zeby klienta potraktować indywidualnie, pokazać, ze interesujemy się nim i obsłużyć miło, to będzie dobrze!