Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sklep Biedronka, który odwiedziłam jest to obiekt wolnostojący. Otoczenie sklepu zrobiło na mnie dobrego wrażenia, nie zauważyłam żadnych śmieci może powoduje to kosz, który znajduje się przed wejściem. Na parkingu przed sklepem jest specjalny boks na wózki. Wózki były ładnie poukładane i poprzypinane. Zabrałam jeden z wózków i ruszyłam do sklepu. Do sklepu wchodzi się bezpośrednio z linii chodnika. Przy wejściu na salę stał pojemnik z aktualnymi ulotkami. Gdy tylko przekroczyłam strefę wejścia napotkałam pracownika układającego produkty, który przywitał mnie słowami „dzień dobry”. Na sali sprzedażowej panował porządek, produkty były poukładane, z widocznymi cenami. Przeszłam do działu z owocami i warzywami produkty, były świeże, ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział z pieczywem nie odbiegał od przyjętej normy. Pracownik sali sprzedażowej ubrany był w firmowy strój. Dział przemysłowy nie odbiegał od standardów, produkty były ładnie ułożone z widocznymi cenami. Udałam się do kasy i tu zaczęły się problemy, mimo że tłum gęstniał z każdą chwila, nie otwarto dodatkowej kasy (otwarte 2 kasy na 5). Cóż wszyscy stali grzecznie, ale pojawił się i drugi problem, gdyż nie można było z czytać ceny z produktu i to zablokowało całą płynność przy kasie. Kasjerka poszła sprawdzić na salę sprzedażową, wróciła, zawołała koleżankę i razem „medytowały” nad ceną. Trwało to dobre 10 minut kolejka zrobiła się już naprawdę bardzo duża a pracownicy, mimo że byli na sali nie reagowali na to.