Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W Biedronce w nowej odsłonie trochę trudno się odnaleźć. Wcześniej wiedziałam co gdzie jest a teraz trzeba szukać. Dzisiaj niestety było sporo ludzi na zakupach, więc trwały dłużej niż bym sobie tego życzyła. Pory na stoisku z warzywami wołały o pomstę do nieba. Kawałek dalej leżały przecenione pomidory koktajlowe całe żółto-brązowe. Kiedy już stanęłam w kolejce do kasy, jedna z pracownic stanęła obok mnie i krzyknęła do koleżanki żeby otworzyła kasę. Kasjerka niestety nie zareagowała na przydługą kolejkę. Podeszłam do nowo otwartej kasy.Obsługa szła sprawnie. Kasjerka była sympatyczna i uśmiechnięta. Cały obrazek psuł tylko kawałek arbuza w woreczku foliowym, który leżał przeceniony na półeczce, gdzie powinno się kłaść pieniądze. Wyglądał odrażająco i był tuż przede mną...