Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Podchodząc do sklepu zauważyłam, że na parkingu leżą drobne papierki i niedopałki papierosów. Na parkingu przed sklepem jest specjalny boks na wózki. Wózki stały w nieładzie, niektóre z nich były niepoprzypinane. Strefa wejścia spełniła warunki czystość, jednocześnie strefa ta stanowi jakby przedsionek, bo z prawej strony wychodzi się ze sklepu, a z lewej wchodzi. Koło kołowrota znajdowywały się czerwone koszyczki oraz pojemnik z ulotkami. Zaopatrzona w koszyk ruszyłam na salę sprzedażową, gdzie panował względny porządek (stał wózek z nierozładowanymi towarami uniemożliwiający dostęp do niektórych produktów spożywczych) poza tym minusem towary spożywcze na półkach były ładnie poukładane z widocznymi cenami. Zaczęłam od działu z warzywami i owocami. W tym dziale produkty, były świeże, ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział z pieczywem nie odbiegał od przyjętych standardów. W działach z pieczywem oraz owocami i warzywami były dostępne jednorazówki. Dział przemysłowy nie odbiegał od standardów, produkty były ładnie ułożone z widocznymi cenami. Przede mną do kasy były 4 osoby, gdy nadeszła moja kolej, zostałam powitana tradycyjnym „dzień dobry”, kasjerka skasowała produkty. Wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty, paragon wraz z resztą podała mi do ręki żegnając się ze mną. Operacja przy kasie przebiegła szybko i już po paru chwilach mogłam pakować swoje zakupy.