Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sklep na ulicy Rybnickiej 11 w Jastrzębiu Zdroju jak na chwilę obecną jest czysty (ponieważ jest nowy), co z pewnością w przyszłości się zmieni, jak to mam miejsce we wszystkich dyskontach sieci Biedronka. Dużym minusem jest to, iż sieć nie podąża za duchem czasu, a mianowicie nie zostają wprowadzone terminale płatnicze - o ile łatwiej byłoby nie chodzić po sklepie z kalkulatorem. 13 października nie wzięłam ze sobą kalkulatora i traf chciał, iż przekroczyłam ilość gotówki potrzebnej do zapłaty. Oczywiście dla mnie nie było to problemem, bo bankomat był w tym samym budynku - dosłownie 10 metrów dalej, jak się okazuje dla kasjerki stanowiło to przeogromny problem i (usunięto zgodnie z regulaminem). Zamiast zabonować całą transakcję, zaczęła wywarkiwać, że cytuję "co ona ma teraz zrobić" powiedziałam, iż za 2 minuty będę z powrotem i zostawiam przy niej zakupy (z których w razie gdybym nie wróciła, można zrobić zwrot), cały standard obsługi klienta został pominięty, żadnego "dziękuję", czy choćby "dzień dobry", a paragon został praktycznie rzucony w moją stronę. Mniejsze uwagi to pracownicy toczący, jawnie, na sklepie, dysputy w swoim towarzystwie i bardzo niechlujny wygląd pracownia ochrony (wymięta koszula nie włożona do spodni, ręce w kieszeniach spodni i rozwiązane sznurówki). Zdecydowanie zastanowię się dwa razy zanim wybiorę się do tego sklepu.