Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wybrałem się do supermarketu Biedronka na małe zakupy spożywcze. Parkingu właściwie nie ma, klienci jednak potrafią sobie z tym poradzić i parkują na chodniku na około sklepu. W środku zaskoczył mnie fakt, że zaraz przy wejściu zamontowano bankomat. Z uwagi na to że jest to jedyny bankomat na Podgórzu, brak kolejki był dla mnie dużym zaskoczeniem, choć to pewnie kwestia daty, bądz zwykły przypadek. Zmianie uległ także sam wystrój, zmieniono ustawienie półek, dzięki czemu jest teraz lepszy dostęp do oddalonych od siebie części sklepu. Spacerując między regałami nie zaobserwowałem zaniedbania ze strony personelu, produktów nie brakowało, a klienci wyglądali na zadowolonych. Były czynne dwie kasy, po trzech klientów, obsługa uprzejma, koszyki na swoim miejscu, a nawet dodali nowe, średniej wielkości, czerwone na kółkach, dobrze zastępujące znane nam duże wózki metalowe. W Biedronce klientów nie brakuje, nowy wystrój im pasuje :).