Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Wczoraj chciałam dokonać zakupu kurtki lub płaszcza dla mojej córki w sklepie Smyk. Zdecydowałam się na wybór tego sklepu, gdyż otrzymałam dodatkowy rabat za pośrednictwem smsa.Pani, która zajmowała się się klientami na sali bardzo szybko zaproponowała pomoc. Po uzgodnieniu czego szukamy, pokazała nam kilka modeli kurtek. Próbowała również doradzić jakie dobrać dodatki. Szybko odnalazła właściwy rozmiar, mimo lekkiego bałaganu na wieszakach. Myślę, że był on wynikiem dużego zainteresowania towarem właśnie w tym dniu ze względu na atrakcje cenowe, jakie zostały przygotowane dla stałych klientów. Jeśli chodzi o obsługę przy kasie - tutaj jest kilka kwestii do poprawienia. Mimo tego, iż za lada znajdowały się dwie ekspedientki, to tylko jedna kasa była czynna. Pani miała problem z nabijaniem punktów premiowych. Druga z ekspedientek po prostu stała i patrzyła.Na ladzie i wokół niej znajduje się tak dużo rzeczy, że czasami problem jest podanie wybranych przez siebie artykułów do skasowania. Wiem, że to chwyt marketingowy, ale wydaje mi się , że gdyby ułożono te rzeczy w inny sposób byłoby i estetyczniej i praktyczniej.Ogólnie mimo małych niedociągnięć jestem zadowolona z zakupów.