Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Wczorajszego wieczoru z chłopakiem wybraliśmy się do Black Red White w Będzinie przy ulicy Piłsudskiego 105, aby zakupić meble kuchenne i stół. Sklep mieści się przy jednej z większych tras przejazdowych, dlatego z dotarciem na miejsce nie ma żadnych problemów. Sklep oferuje duży parking przy budynku. Gdy zaparkowaliśmy samochód, skierowaliśmy się do wejścia. Po wejściu do budynku, przywitał nas uśmiechem pan ochroniarz, a naszą uwagę zwróciły bardzo starannie wyeksponowane meble na holu głównym. Niestety ich ceny były dość wysokie. Kierujemy się na pierwsze piętro, według strzałek na podłodze, które bardzo ułatwiają klientom poruszanie się po tym dużym obiekcie, bez ominięcia żadnej ekspozycji. Wszędzie meble równo poustawiane, cena znajduje się przy każdym nawet najmniejszym produkcie. Nie zaobserwowałam żadnych pustych miejsc, każde zapełnione asortymentem. Po drodze na pierwszym piętrze spotkaliśmy 3 pracowników rozmieszczonych w różnych punktach obsługi klienta, każdy przywitał się z nami. Gdy zakończyliśmy zwiedzanie pierwszego piętra zeszliśmy oświetlonymi schodami na dół i kierowaliśmy się dalej wyznaczoną ścieżką. Gdy dotarliśmy do interesującego nas działu, rozpoczęliśmy wybór interesujących nas produktów. Firma posiada bardzo bogata ofertę, zarówno w wyborze mebli kuchennych jak i stołów kuchennych wraz z krzesłami. Ceny zróżnicowane. Po kilku minutach oglądania, podchodzi do nas Pani z obsługi stoiska, ubrana w starannie dobrany strój firmowy, wita się z nami i pyta czy pomóc w wyborze. Chętnie korzystamy z pomocy. Pani wykazuje się bardzo dobra znajomością asortymentu i bieżących promocji. Potrzebując jednak jeszcze chwile na przedyskutowanie oferty, dziękujemy pani za pomoc. Po wybraniu mebli i stołu podchodzimy do Pana siedzącego przy biurku w punkcie obsługi klienta, również ubranego w strój firmowy. Informujemy, iż dokonaliśmy wyboru i wymieniamy co chcielibyśmy kupić. Pan wita się z nami i zaprasza abyśmy usiedli. Sprawdza dostępność towaru i informuje nas, iż stół z krzesłami są do odbioru od razu, natomiast na meble trzeba zamówić i będą najpóźniej na poniedziałek. Oferuje także dodatkowo dowóz mebli, z którego jednak rezygnujemy. Po zakończonej realizacji zamówienia, zostaliśmy dokładnie poinformowani, gdzie mamy odebrać nasz stół. Sprzedawca dziękuję za zakup, życzy zadowolenia z zakupionych produktów i zaprasza do ponownych odwiedzin. Obsługa przy kasie szybka i sprawna. Pani kasjerka, ubrana także w strój firmowy przywitała się, a po zakończonej transakcji, ponownie wyjaśniła gdzie odebrać towar. Obsługa w sklepie bardzo miła i uprzejma, znająca się na produktach, które oferują. Ceny zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Miejsce czyste, a ekspozycje staranne. Wyraźnie zaznaczone na każdym kroku oferty promocyjne.