Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Artykuły poukładane na regałach i półkach w odpowiednich miejscach. Oznaczenia i ceny dobrze widoczne i nad odpowiednimi artykułami. Żadnych zbędnych czy pustych opakowań zbiorczych na półkach. Jednak małe elementy tych opakowań znajdowały się na podłodze, co powodowało że ocena za wygląd musi być obniżona, pomimo czystości i ładu na regałach.Obsługa miła, chętna do pomocy, nawet dla osób zagubionych, które stały obok szukanych artykułów. Ochrona uważna, ale nie będąca cieniem kupującego, przez co nie trzeba było się czuć jak przestępca.Czas obsługi szybki, pomimo dwóch wpadek organizacyjnych. Mały chaos organizacyjny wyszedł w momencie gdy skończyła się rolka w kasie, a kolejnej nie było pod ręką. Szukanie tej rolki zajęło kilka minut, nie zbyt dużo, ale 2 klientów można było w tym czasie obsłużyć. Kolejny powód zatrzymania kolejki to brak drobnych, ale to też wina tego, że nie ma możliwości płacenia kartą. W obecnych czasach sporo osób wypłaca gotówkę specjalnie na zakupy w Biedronce, a to powoduje szybki odpływ 'drobniaków'. Te dwa zdarzenia nastąpiły w odstępie około 10 minutowym. Jednak szybkie uruchomienie dodatkowej kasy, nie wydłużyło ogonków do dłuższych niż 5 osób.