Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Pozytywna zmiana personelu w jednostce, szczególnie widoczny wzrost kompetencji. Uzyskałam wszystkie interesujące mnie informacje. Szybka i fachowa obsługa bez nachalnego namawiania na nowe oferty. Minus: rano jest od 4 do 5 osób obsługujących, po południu liczba ta się zmniejsza (biorąc pod uwagę, że większość osób idzie tam po pracy jest to spore utrudnienie). W godzinach porannych są częste przerwy w których bank jest zamykany na 10 do 15 minut. W tym dniu przyjechałam do banku o 10.15 i trafiłam na przerwę do 10.20, przez co zebrała się już grupka osób oczekujących, kiedy wychodziłam z banku znowu była przerwa. Oczywiście brak toalety i brak pierwszeństwa dla kobiet ciężarnych, z noworodkami i osób starszych.