Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Zazwyczaj w sklepach sieci Biedronka obsługa przy kasach jest bardzo szybka i sprawna, jednak kiedy odwiedziłam Biedronkę w Sopocie (Aleja Niepodległości 691) wydawała się być nieco rozleniwiona. Wzięłam z półki tylko paczkę żelek i ustawiłam się w jednej z dwóch krótkich kolejek. Przede mną stały tylko 2 osoby, a i tak się trochę naczekałam. Początkowo się zamyśliłam i myślałam, że kolejka "stanęła" przez to, że starszy pan (którego zakupy zostały skasowane i które pakował do toreb) nie kwapi się do zapłacenia za zakupy, jednak zauważyłam, że przestój jest spowodowany tym, że pracownica na "mojej" kasie mówi coś do pracownicy na kasie sąsiedniej (i zdawało się to nie być żadną pilną sprawą służbową), po chwili gdy skończyła rozmowę zapytała starszego pana, czy kolejny produkt na taśmie należy do niego. On zaprzeczył, więc pani podliczyła zakupy, podała kwotę i pan zapłacił. Przy obsługiwaniu kolejnej kolejki pani kasjerka gdzieś się zagapiła/zamyśliła i znowu nie poszło tak szybko, jak mogłoby pójść (pracownica nie wyglądała na przemęczoną czy zasmuconą czymś, tylko po prostu znudzoną i rozleniwioną). Przy obsługiwaniu mnie wszystko poszło już sprawnie i bez przestojów. Pani odzywała się zgodnie ze standardami tej sieci, była uprzejma. Jeśli chodzi o sam sklep Biedronka, to jest w nim raczej bałagan (w różnych miejscach towary z innych części sklepu), ale to już wina klientów, którzy powodują taki stan rzeczy.