Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Postanowiłam zrobić zakupy w tym sklepie, gdyż byłam ciekawa jak wygląda po remoncie. Sklep jest ładnie odświeżony. Jednak przy wejściu brakowało koszyków (były one dostępne dopiero przy kasach, lub można było skorzystać z wózków dostępnych przed sklepem). Przestawione regały z produktami wypadają na korzyść, np. więcej miejsca przeznaczono na ekspozycję warzyw i owoców (teraz także w lodówkach) oraz pieczywa. W sklepie jest bardzo czysto. Pracownicy również bardzo schludnie wyglądają. Panie pracujące przy wykładaniu towary miłe i uprzejme. Jedna pani pomogła mi znaleźć kawę, którą szukałam, a druga bez żadnego problemu pokroiła dla mnie arbuza na mniejsze części. Niestety, mimo dostępnych 4 kas stałam w długiej kolejce. Zostałam obsłużona po ok. 10min., jednak pani była bardzo miła i zaprosiła mnie ponownie do sklepu. Jak zawsze brakuje mi możliwości płacenia kartą w Biedronce.