Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Najczęściej jest tak że powiadomienia o zmoderowanych obserwacjach od razu kasuje.Ale ostatnio takie powiadomienie nie trafiło do kosza z automatu.Inny tytuł wiadomości skłonił mnie do jej otwarcia.Zauważam że zmienił się format komunikatu.Wkomponowano zachętę do uczestnictwa w trwającym obecnie na portalu konkursieGraj w Mistrzostwach Jakości Obsługi 2012 – strzelaj opinie, co tydzień 300 zł, w finale 1000 zł! Stosując bardzo tani chwyt podając kwotę wygranej zmilczając że jest ona do podziału dla pierwszej trójki zwycięzców.Twoja obserwacja o: Carrefour Express właśnie została opublikowana:link do obserwacji i zdobywasz za nią punkt w Klubie Super Obserwatora! Liczba Twoich punktów: com.intenso.common.entity.UserPointsCount@31679aafZbieraj punkty za opinie i wymieniaj na nagrody gwarantowane, np.:*tablety, iPody, nawigacje*aparaty i kamery cyfrowe*doładowania telefonu, bony H&M, Sodexho*ekspresy ciśnieniowe, blenderNie podano stanu punktowego mojego konta a przy przykładowych nagrodach też można by było dopisać ile punktów trzeba na nie wydatkowych.Fajnie że są zmiany, fajnie że portal nie trwa w marazmie .Ale efekty tego są mizerne.To nadal nie jest to czego by się można spodziewać po portalu który ocenia jakość obsługi innych sam dając nie do końca dobry przykład.