Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Podczas zakupów w sieci supermarketów Biedronka szukałam jednego z produktów, gdy zapytałam się Pani pracującej w tym sklepie, czy jest on dostępny nawet nie wiedziała, że taki produkt jest oferowany. Ponadto z tego, co widziałam pracownicy rozpakowywali najświeższą dostawę, tylko przez porozstawiane wszędzie przenośne lodówki nie można było dostać się ani do zamrażalek ani do niektórych warzyw bądź owoców. Przy stoiskach z warzywami i owocami znajdują się reklamówki do pakowania tychże owoców/warzyw, jednakże dopiero przy kasie dowiadujemy się, że każda reklamówka jest płatna. Nie wspomnę już o kilometrowych kolejkach, które czekały na mnie w kasie. Kasjerzy zazwyczaj nie mają z czego nam wydać, poprzez to czekanie w kolejce wydłuża się niemiłosiernie. Przy płaceniu okazało się także, że na jednym z produktów nie ma kodu kreskowego. Pani kasjerka spojrzała na mnie i powiedziała „tu nie ma kodu”, odpowiedziałam, że jeśli trzeba, to przyniosę inny produkt, ona odpowiedziała „przyniosę, jeśli muszę” i fakt, przyniosła, tylko o zupełnie innym smaku. Podsumowując wybierając się na zakupy do Biedronki trzeba pomyśleć, czy niższe koszty produktów są warte czekania w kolejkach oraz niemiłej obsługi. Uważajcie też na czyhające ukryte koszty.