Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Kończy się druga runda konkursu. Trudno przewidzieć wyniki, bo czołówka obserwatorów jest bardzo pilna i gorliwa, a jak zauważyłem, w czasie weekendu obserwacje są akceptowane nieco wolnej, choć pewnie to wynika zew strategii konkursu, by do konca mobilizować uczestników. Trzeba przyznać, że motywacja udziału jest bardzo ciekawa, a sam konkurs oprócz tego, że interesujący, to na pewno pozwoli na szerokie spojtrzenie na zakupy i usługi w naszym kraju. To w sumie jedyne forum, gdzie możemy się, jako kosumenci wyrazić tak bezpośrednio i konkretnie. Cieszy, że są firmy, które na bieżąco odpowiadają na konsumenckie opinie. Przyznam też, że tak uważnie, jak teraz rzadko kiedy się przyglądałem sklepom, firmom i usługodawcom. No i wchodzę też tam, gdzie do tej pory nawet nie zaglądałem, z różnych powodów. Myślę, że takich obserwacji trzeba się po prostu nauczyć dla naszego wspólnego dobra, przecież chodzi o to, by klient był zadowolony. Mam nadzieję, że tak mnie, jak i pozostałym uczestnikom konkursu nie zabraknie sił do notowania i wyrażania swoich opinii, choć pewnie w czasie samego EURO będzie nieco trudniej. Strona portalu prosta, nawigacja bardzo łatwa.