Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Poszłąm rano na zakupy do Biedronki. Jakie było moja zdziwienie, gdy okazało się że sklep jest zamknięty z powodu remontu.Na drzwiach przyklejona była kartka formatu A4 z informacją o remoncie ale zapewne musiała zostać wywieszona dnia rozpoczęcia prac remontowych, gdyż we wcześniejszych dniach takiej informacji nie zauważyłam. Nie tylko ja byłam zdziwiona zamknięciem sklepu, ponieważ inne osoby też nie wiedziały o zamknięciu sklepu. Dodatkowo bankomat stojący przed sklepem też nie był czynny w związku z remontem Biedronki. Ani nie zrobiłam zakupów, ani nie mogłam zaopatrzyć się w gotówkę. Przy planowanych remontach wystarczyło z odpowiednim wyprzedzeniem powiesić kartkę z informacją, aby klienci mieli czas na przyswojenie sobie informacji.