Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Tego dnia poszedłem do Lidla po bułki i nabiał. Trafiłem w bardzo dobry moment, ponieważ akurat Pani z obsługi sklepu wyjmowała ciepłe bułki z pieca i wrzucała do pojemników przeznaczonych na nie. W związku z czym mogłem się cieszyć gorącymi bułkami. W sklepie nie było sporo klientów, więc zakupy były komfortowe i przebiegały sprawnie. Produkty poukładane, regały zapełnione towarem, półki, lodówki i podłoga czyste.Po chwili miałem już wszystkie potrzebne mi rzeczy, tj. serek i bułki, więc udałem się do kasy. Były otwarte dwa stanowiska, dzięki czemu nie musiałem czekać na obsługę. Przywitała mnie młoda sprzedawczyni, zeskanowała produkty, podała kwotę do zapłaty, przyjęła kartę i po zakończeniu transakcji podziękowała za zakupy i pożegnała się ze mną. Była bardzo miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych tj. dzień dobry, proszę, dziękuję i do widzenia.Jedyne czego mi brakowało w tym sklepie to koszyków.