Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Szeroko reklamowana Biedronka zaprasza na zakupy, oferując jakość, ceny i komfort zakupów. Niestety, nie zawsze tak jest. Dzisiejsze moje zakupy w tym sklepie mogą to potwierdzić. Przed wejściem do sklepu było dość czysto. Przy wejściu na salę sprzedaży nie było ani jednego koszyka. W pierwszej alejce był bardzo duży ruch klientów. Towar był wylożony prawidłowo, ceny uwidocznione. Podobnie w pozostałych alejkach, z wyjątkiem stoisk owocowo - warzywnych, gdzie podłoga (mimo słonecznego dnia) była bardzo brudna (duże plamy). Szok przeżyłem przy kartonach z pomarańczami, gdzie były dwie ceny. Duża zawieszka informowała o cenie 2,99 zł za kilogram, mniejsza zawieszona od góry, podwała cenę 3,49 zł za kilogram. Czekałem prawie 8 minut, by to skonsultować z obsługą. Mimo dużej ilości klientów w sklepie w tym czasie nie było ani jednego pracownika z obsługi! Udałem się na zaplecze, gdzie w końcu znalazłem panią z obsługi, która podeszła do stoiska z pomarańczami, zdjęła cenę 2,99 i powiedziała, że ważna cena jest ta u góry. Bez słowa przepraszam od zaru zniknęła na zaplecze. Kasy czynne były tylko dwie (numer 2 i numer 4), do każdej kolejka 8 - 9 osób, co znacznie wydłużyło oczekiwanie. Dodam też, że ani na sali, ani na linii kas nie było też pracownika ochrony. Ogólnie tym razem zakupy w Biedronce bardzo mi się nie podobały!