Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Nie przepadam za Biedronką i właściwie w ogóle do niej nie chodzę, ale jako że wybierałam się z koleżanką do jej mieszkania, a właśnie ten market był najbliżej - postanowiłyśmy zrobić w nim zakupy. Szybko pożałowałam swojej decyzji. Biedronka znajdowała się na obłoconym podwórku, gdzie ruch pieszych połączony był z ruchem samochodów - istnieje tam prawdopodobieństwo wypadku, zwłaszcza w bramie, kiedy ludzie od niej wchodzący nie widzą aut wyjeżdżających z podwórka. W dodatku, żeby dostać się na sam, trzeba było przejść długi obskurny korytarz. Market nie prezentował się o wiele lepiej - może i był w miarę czysty, ale ekspozycja pozostawiała wiele do życzenia. Asortyment był porozwalany w kartonach, nie każdy posiadał oznakowanie z ceną. Także przestrzeń w sklepie była tragiczna - nie dało się swobodnie przejść między półkami, zwłaszcza, kiedy ktoś pchał wózek. A ludzi było mnóstwo - mimo ruchu, otwarta była tylko połowa z kas. Także obsługa nie była doskonała - Kasjerka zachowywała się jak automat: 'dzień dobry, kwota, reszta' bez kontaktu wzrokowego, pustym głosem, jakby była zaprogramowana. Wielkim minusem jest też to, że w sieci Biedronka nie można płacić kartą. Jestem tolerancyjna, ale tutaj tych wad było za dużo. Odradzam.