Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Strona główna jakości obsługi jest dość praktyczna, wszystko można znaleźć szybko, łatwo i bez większych problemów. Serwis organizuje też bardzo fajne konkursy obfitujące w ciekawe nagrody. Jednak mam kilka zastrzeżeń co do aktualnie prowadzonego Konkursu Walentynkowego. Ktoś już wcześniej na stronie serwisu zauważył, że dawanie nagrody ( w tym przypadku biletów do kina) za ilość zgłoszonych obserwacji jest niezbyt dobrym pomysłem. Według mnie jest to bardzo dobry pomysł, bo jest to rzeczywiście ciekawy sposób zachęcający uczestników do wzięcia udziału w konkursie, ale konkurs powinien mieć więcej warunków uczestnictwa. Moim zdaniem w konkursie powinny brać udział tylko osoby, które na przykład mają 50 zgłoszonych obserwacji na swoim koncie i są cały czas aktywnymi uczestnikami, tzn. w ciągu ostatniego miesiąca zgłosiły minimum 10 obserwacji. Są to tylko takie moje przykłady, które mogłyby być zastosowane, oczywiście każdy uczestnik serwisu może mieć inne zdanie na ten temat. Obserwując przebieg konkursu zauważyłam, że biorą w nim udział uczestnicy serwisu, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Jakością Obsługi (oczywiście nie mam nic przeciwko nim) lub uczestnicy, którzy od miesięcy nie zgłosili żadnej obserwacji, a teraz nagle zgłaszają 40 dziennie. Trochę to dziwnie wygląda, tak jakby tylko czekali na ten konkurs i chcieli wygrać nagrodę. No i ciekawe skąd nagle tyle obserwacji przeprowadzili... Wiadomo, wygrywanie jest fajne, ale niektóre obserwacje zgłaszane przez osoby wygrywające bilety są po prostu mało wartościowe, zbyt krótkie i mało treściwe. Mądre jest dla mnie tylko to, że główna nagroda w postaci kolacji jest losowana spośród wszystkich uczestniczących w konkursie. Jest to bardzo sprawiedliwa metoda i wszyscy dzięki temu mają równe szanse.