Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Tym razem zakupy w Biedronce nie należały do udanych. Zdarzyło mi się już kilka razy chwalić personel kasowy, zwykle sprawny i uprzejmy. Niestety, widać nie jest to zwyczają regułą. Tuż po wręczeniu mi paragonu (radzę zawsze czytać!) okazało się, że zamiast pomarańczy kasjerka nabiła na kasę droższe mandarynki. Po zwróceniu uwagi ani razu nie padło słowo "przepraszam". Raczej to ja czułem się winny, że znalazłem błąd kasjerki. Podobnie zareagowała przywołana pani kierownik sklepu. Należną różnicę zwrócono mi w całości i bez problemu, ale również ze strony pani kierownik nie padło żadne słowo przeprosin za błąd. Takie traktowanie klienta uważam za niewłaściwe, a klientom Biedronki (i nie tylko) polecam czytanie paragonów z kasy.