Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Znowu ocena negatywna i to podwójne dla pracowników i opiekunów projektu Jakość Obsługi. Tym razem komunikacja elektroniczna mi podpadła. Na swoją skrzynkę pocztową na stronie jakoscobslugi.pl dostałam wiadomość od innego użytkownika który prosił o dokonanie korekty, notabene z słuszną i zasadną uwagą acz to nie ja jej powinnam być adresatem. Na prywatną zaś skrzynkę na onecie zaś dostałam taką oto wiadomość: Sagittarius, Na koncie Super Obserwatora masz: 65 pkt Możesz już wybrać nagrodę z katalogu. Oceniaj firmy i zdobywaj kolejne punkty! Przypomnij sobie ostatnie zakupy i zgłoś swoje obserwacje. Zostań naszym fanem na Facebook’u Dołącz do dyskusji, komentuj, oceniaj firmy i media! Nie nie mogę zamówić nagrody bo punktów mam za mało . Ok. Gdybym na koncie miała minimum 30 punkt czyli tyle ile potrzeba najmniej na „najtańszą” nagrodę to rozumiem taką informację ale w tym wypadku jest ona dla mnie nie zasadna i zbędna całkowicie. Można jeżeli już było tu dopisać co za taką liczbę punktów mogę zamówić . Ale i tak takie informacje moim zdaniem są zbędne. Nawet umiarkowanie aktywny obserwator ma kontrolę nad swoim stanem punktowym.