Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Jako że sytuacja zdarza się kolejny raz, pora, by o tym napisać. Zawsze, kiedy umieszczam na portalu jakoscobslugi.pl krytyczną uwagę pod adresem serwisu, publikacja wstrzymywana jest do momentu, aż portal przygotuje odpowiedź na zarzut/uwagę. Wówczas, publikacja wpisu następuje z max. kilkuminutowym wyprzedzeniem względem następującej zaraz po niej odpowiedzi serwisu, zawierającej jego oficjalne stanowisko w odniesieniu do danej kwestii. Pytanie, dlaczego portal, którego główny przedmiot działalności stanowi upowszechnianie szczerych i niemanipulowanych ocen konsumentów (takie jest przecież założenie), cierpi na brak odwagi przed przyjęciem krytyki 'na klatę'? Wszystkie inne oceniane w portalu podmioty nie mają takiego komfortu - nie są uprzednio informowane o planowanej publikacji krytycznej oceny, nie mają możliwości zawczasu przygotować odpowiedzi, wyjaśnienia, etc. Muszą mierzyć się z problemami na bieżąco, ale jakoś dają radę. Ryba psuje się od głowy?