Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: I dziś wiem że umieszczenie nowej mikołajkowej promocji mogło zapewne spowodować problemy ze stroną jakoscobslugi.pl Wszystko rozumiem ale ….no właśnie dla czego administracja nie podała informacji o możliwości problemów ze stroną? Zaoszczędziło by mi to nerwów i frustracji. Strona albo się wcale nie chciała otworzyć a jak już mi się wyświetliła to zalogowanie się na swoje konto graniczyło z cudem. Raz , drugi i jeszcze kolejne próby i ciągle ten sam komunikat o błędnym haśle, choć z całą pewnością było ono poprawne. I jeszcze jedna bez mała precedensowa rzecz. Otóż w tym chaosie technicznym postanawiam zamówić nagrodę z klubu Super obserwatora. Po wystawieniu mojej cierpliwości na ogromną próbę gdy w końcu udaje mi się zalogować na swoje konto zamówienie mi się dubluje. Jako że na koncie mam tylko 30 punktów myślę sobie ze to drugie z braku wystarczającej ilości punków zostanie z automatu anulowane. Nie budzi zaniepokojenia fakt że dostaję podwójne potwierdzenie złożenia zamówienia na doładowanie telefonu. Ciągle jestem przekonana że telefon zostanie doładowany raz kwotą 20 zł za 30 punktów a administratorzy zrobią korektę. Ale nie konto telefonu zostaje doładowane podwójnie, dwa razy po 20 zł. Pierwsze doładowanie za punkty, drugie na kredyt i wcale mi zbędne. Mam minus kilkadziesiąt punktów na minusie. Dziw mnie i wcale nie cieszy możliwość nagrody na kredyt. Z autopsji wiem że gdy nie mam wystarczającej liczby punktów na daną nagrodę wyświetla mi się komunikat o niemożliwości złożenia zamówienia. W tym wypadku tak nie jest i mamy kolejny przykład nie dopracowania technicznego. Jedyny plus to czas realizacji nagrody – w pełni satysfakcjonujący (02.12.2011 złożenie ,realizacja 5.12.2011) no i komunikacja o fakcie złożenia zamówienia i potem następna o jego zrealizowaniu. Pracuję teraz na doładowanie którego nie potrzebuję i zlikwidowanie stanu ujemnego.