Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Ponownie pragnę się odnieść do Klubu Super Obserwatora. Bardzo miło i fajnie że po bardzo długim czasie od zapowiedzi o planach jego powstania w końcu mamy nie tylko satysfakcję z dodawanych obserwacji wpływających na poprawę jakości obsługi ale również coś bardziej namacalnego i motywującego do aktywności. Nagród jest sporo, wybór mamy różnorodny, za mniejszą i większą ilość punktów tak by każdy w miarę swych pisarskich możliwości mógł wybrać coś dla siebie. Zamówienia składa się prosto, aplikacja do tego jest banalnie prosta i nie ma z nią problemów. Realizacja na tą chwilę też szybka i bez zastrzeżeń. Czego mi brakuje. Ot np. historii naszego konta, co już z katalogu sobie wybraliśmy i zamówiliśmy ile punktów na to zostało wydatkowane. Brakuje daty do kiedy dane nagrody są dostępne. Czy są w ilości limitowanej. Sama pod strona KSO jest ukryta i nie widoczna na stronie głównej. Dla stałych użytkowników to nie stanowi problemu, dla nowych jest trudna do odszukania. I jeżeli już o tym mowa to w ogóle sama strona jakoscobslugi.pl jest dość chaotyczna, mało przejrzysta i wymaga podchodów by się dostać do treści nas na tę chwilę interesujących. Może tak jak strona firmy VISION SecretClient która prowadzi program i ta platforma doczeka się liftingu i nowocześniejszego bardziej klarownego opracowania. Od strony technicznej, graficznej oraz merytorycznej.