Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wstąpiłam do biedronki po świeży brokuł. Stoisko owocowo-warzywne było uporządkowane i produkty wyglądały świeżo i apetycznie. Ceny poszczególnych produktów były sprecyzowane do czego konkretnie się odnoszą. Umieszczone one były w czytelnym miejscu. Na sali sprzedaży było w miarę czysto. W miarę ponieważ w koszach z artykułami nieżywnościowymi panował mały bałagan. Czynne były cztery stanowiska kasowe. Ustawiłam się przy tym, do którego stała najmniejsza kolejka. Jak się okazało taśma na zakupy była zepsuta i trzeba było samodzielnie podsuwać produkty kasjerce. Klienci mogli przeczytać informację na ten temat, jednak karteczka z napisem "taśma nieczynna" była nieestetyczna. Kasjerka była uprzejma. Na koniec wizyty podziękowała mi za zakupy i zaprosiła ponownie.