Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Ostatnio przeglądałam nową gazetkę Biedronki z ofertą herbat i kaw. Podczas mojej dzisiejszej wizyty chciałam kupić Cappuciono, które było reklamowane w owej gazetce. Gdy weszłam do sklepu swoje kroki od razu skierowałam do działu z herbatami i kawami. Niestety nie dostrzegłam tam żadnych produktów z nowej oferty. Pomyślałam, że promocja jeszcze się nie rozpoczęła, ale na wszelki wypadek postanowiłam zapytać o to pracownicę, która akurat skanowała towar na sali sprzedaży. Gdy zapytałam ją o kawę pracownica odpowiedziała mi, że wszystkie artykuły z gazetki promocyjnej znajdują się przy kasach. Pracownica była bardzo miła i życzliwa. Zaprowadziła mnie do miejsca gdzie znajdował się poszukiwany przeze mnie towar. Wybrałam kilka rodzajów kaw sprzedawanych w saszetkach. Nie mogłam oprzeć się pokusie spróbowania kawy o smaku guarany czy błonnika. Zdecydowałam się również na herbatę Lipton, która za dwa smaki plus puszka kosztowała 9,99. Czynne były trzy stanowiska kasowe. Przy każdym z nich stały po 2-3 osoby. Mój czas oczekiwania nie była zbyt długi. Obsługiwała mnie sympatyczna kasjerka, która używała zwrotów grzecznościowych. Na koniec wizyty pracownica pożegnała się ze mną i podziękowała mi za zakupy.