Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Od mojej ostatniej wizyty w tej Biedronce minął prawie miesiąc. W tym czasie zaszły tam dość duże, pozytywne zmiany. Do sklepu wybrałem się z dziewczyną, chcieliśmy zrobić większe zakupy. Proponowałem jej inny sklep ponieważ po ostatniej wizycie miałem złe zdanie o tej Biedronce. Ostatecznie przekonała mnie aby dać jej jeszcze raz szansę i opłaciło się! Już przy wejściu byłem pozytywnie zaskoczony. Kosze na zakupy były ustawione na swoim miejscu i mimo dużej ilości klientów nie brakowało ich. Podłoga na sali sprzedaży była czysta, produkty ładnie poukładane a pracownicy chętnie służyli pomocą. W sklepie panował spory tłok a niewielkim minusem był brak foliowych torebek przy stanowisku z pieczywem. Mimo wielu klientów sprawnie zrobiliśmy zakupy i bez problemu stanęliśmy w kolejce do kasy. To była kolejna pozytywna zmiana ponieważ podczas mojej ostatniej wizyty dostęp do kas był znacznie ograniczony przez ustawione w niewłaściwym miejscu kosze. Pani kasjerka była bardzo uprzejma i sprawnie obsługiwała klientów więc nie musieliśmy długo czekać w kolejce do kasy. Miałem obawy czy wystarczy mi gotówki ale rachunek jak zwykle miło mnie zaskoczył. Po dzisiejszej wizycie zmieniłem zdanie o tej Biedronce i jakość obsługi będzie na tym samym poziomie co dzisiaj, chętnie zacznę częściej chodzić tam na zakupy. Jednym małym minusem jest brak możliwości zapłacenia za zakupy kartą płatniczą. Na szczęście tuż przy strefie wejścia znajduje się bankomat więc w przypadku gdyby zabrakło gotówki, w każdej chwili można sobie wypłacić pieniądze.