Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Wstąpiłam do Biedronki jedynie po małe zakupu, więc nawet nie brałam ze sobą wózka. Gdy znalazłam się na sali sprzedaży zauważyłam, że podłoga jest bardzo brudna. Na dworze nie padał deszcz więc nie była to wina pogody. Najwidoczniej ktoś rozlał jakiś płyn i został on roztarty na podłodze. Udałam się do stoiska z kawami i herbatami, aby kupić herbatę zieloną. Jak się okazało herbata, którą zawsze kupuję zmienił opakowanie. Na opakowaniu nie mogłam dostrzec czy jest to herbata ekspresowa. Kiedy zobaczyłam przechodzącego obok pracownika zapytałam go czy jest to herbata sypana czy ekspresowa. Pracownik poinformował mnie, że jest to ta sama herbata co kiedyś tylko dodano nowy smak z aromatem ananasowym. Postanowiłam wypróbować tą nowość. Gdy podeszłam do kas, czynne były cztery stanowiska obsługi klienta. przy każdym z nich stała około 4-6 osobowa kolejka. Mój czas oczekiwania wynosił około 5 minut. Obsługująca mnie kasjerka była uprzejma i sympatyczna.