Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Pracownik zapytany o tortelini aktualnie niedostępne wyczerpująco odpowiedział na zadane pytania i wiedział o czym rozmawiamy, mimo ze produktu nie spotkałam na półkach od 2 miesięcy. W przypadku innego produktu, którego dokładnej nazwy nie umiałam podac (płatków yogactive) nie znał miejsca ich położenia ale przeszedł ze mną do regałów gdzie powinny się zajmowac i szukał ich, a po odnalezieniu ich udzielił informacji i rady na temat ich najbliższej dostępności. W przeciwieństwie do innych oddziałów biedronki, w których rozbię zakupy tu muszę zaznaczyc bardzo dobrą organizację obsługi tzn. nie obsługa nie dopuszcza do tworzenia się długich kolejek do kasy, bardzo szybko reagują, a sama obsługa jest bardzo miła. Jestem bardzo mile zaskoczona i ogólnie oceniam obsługę na bdb. Ponadto bardzo dobrze rozwiązano kwestie produktów z zakończonych już ofert okresowych-produkty są poukładane w jednym miejscu w porządku, a nie na tzw kupie jak w innych oddziałach, przy czym dobrze rozmieszczono ceny