Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Kolejne statuetki za godną do naśladowania jakość obsługi rozdane. Wśród laureatów są firmy które ją rok rocznie otrzymują(np. Tchibo), są też takie które Godło Jakości Obsługi otrzymują po raz pierwszy (np. Rossmann). Kilku firmą najwidoczniej coś po drodze nie wyszło i się nie udało i mimo że co rocznie były wyróżnianie w 2011 nie weszły do rankingu 100 najprzyjaźniejszych firm (np. Yves Roche). Cóż następny rok przed nami i czas na poprawę relacji . Z niektórymi wyborami się w pełni zgadzam , co do innych mam mniej lub bardziej mieszane uczucia. Znamienne jest że wśród laureatów dominują firmy ogólnopolskie za wyjątkiem chyba Wrocławskiego Aquaparku. Fajnie że na żywo można obejrzeć galę, fajnie że można było to co nam w materiale filmowy umknęło przeczytać w specjalnym dodatku Rzeczpospolita. A kto wydanie dziennika przegapił ma elektroniczną wersję na stronie. Przeczytać i obejrzeć skrupulatne wykresy i grafiki przedstawiające jak rośnie społeczność platformy jakoscobslugi.pl które branże są najwyżej oceniane, gdzie w Polce satysfakcja klienta wzrosła, gdzie spadła. Widać że Nasze obserwacje wnoszą coś dobrego. Że mają one wpływ na przedstawicieli firm i mobilizują ich do wytrwałej pracy nad zadowoleniem i maksymalną satysfakcją klientów . A mnie osobiście jest miło że mam w tym wszystkim swój maleńki udział.