Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Przed pracą wstąpiłam jeszcze do Biedronki. Celem mojej wizyty był zakup kawy rozpuszczalnej. Gdy weszłam na salę sprzedaży od razu dało się zauważyć i odczuć spory ruch jeśli chodzi o klientów. Kiedy przechodziłam obok działu z napojami zauważyłam kilka przewracających się tam pustych folii. Gdy wchodziłam do sklepu znad kołowrotka wziełam najnowszą gazetkę reklamową. Wyczytałam w niej, że w tym tygodniu jest promocja na winogrono. Kiedy podeszłam do działu owocowo-warzywnego rozczarowałam się widokiem tego owocu. Winogrono wyglądało bardzo marnie i nie było warte nawet swojej promocyjnej ceny. Czynne były dwa stanowiska kasowe. Przy każdym z nich stał sznurek klientów, a mimo to kolejna kasa nie została otwarta. Stałam w kolejce około 7-10 minut. Kasjerka była uprzejma i sympatyczna. Jej przyjazna aura zatarł złe wrażenie z wizyty.