Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Ze wszystkich sklepów biedronki, w których robiłem zakupy ten oceniam najgorzej. Problem pojawia się od razu na wejściu. Trzeba poszukać sobie koszyka, gdyż klienci zostawiają je przy kasach lub przy stolikach do pakowania zakupów. Dziwne, że nikt nie pomyślał o tym, żeby od czasu do czasu zebrać wszystkie koszyki i postawić je przy wejściu do supermarketu. Można oczywiście wybrać wózek ale to odradzam najbardziej. Rozplanowanie przestrzenne sklepu jest delikatnie mówiąc tragiczne. Alejki są ciasne i ma się wrażenie, że zewsząd przygniata nas chaotycznie rozstawiony towar. Częstym zjawiskiem są pozostawione palety z nierozstawionym towarem, co nie pomaga w przepustowości alejek. Robiąc tam zakupy należy przygotować się na długie czekanie w kolejce, gdyż pomimo 4 kas, działają 2 maksymalnie 3. Przez to tworzą się kolejki na ok. 10/15 osób co dodatkowo uniemożliwia kupującym dostanie się do towaru. Dużo do życzenia pozostawia obsługa sklepu. Kasjerki w najlepszym wypadku zdają się nie zauważać klientów. Jeśli już dostąpimy zaszczytu kontaktu wzrokowego, to ma się wrażenie jakby kasjerka miała pretensje do kupującego, że tu przyszedł, a ona musi go obsługiwać. Po kilku wizytach robię tam zakupy w ostateczności, gdyż wizyta tam przywodzi na myśl same niemiłe skojarzenia.