Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Po kilkutygodniowym remoncie supermarketu Biedronka i kampanii medialnej jaką zafundowała nam Biedronka, oczekiwałem drastycznych zmian, nie tylko w wyglądzie placówek, ale także we wszystkich sferach prowadzenia tego typu działalności. Wygląd placówki: zmienił się nie do poznania. Sklep sprawia wrażenie większego i czystszego. Po alejkach nie walają się już puste kartony czy nierozładowane wózki, które były zmorą tej Biedronki przed remontem. To samo tyczy się koszyków, które na bieżąco są wynoszone do przedsionka przez ochroniarza. Zauważyłem jednak 3 ogromne problemy, z którymi borykać będzie się klient tego sklepu już na starcie: - Brak jakiegokolwiek oznakowania czy informacji o możliwości parkowania klientów sklepu. - Likwidacja stojaków na rowery przed sklepem. Aktualnie klienci zostawiają rowery „gdzie popadnie” przypinając je „gdziekolwiek”. - Źle skonstruowane wejście do sklepu. Klienci wchodzą do niego drzwiami wyjściowymi, nie zauważając nawet drzwi wejściowych, które nie dość, że są „zawalone” koszykami to na dodatek położone są od strony, od której napływa najmniej klientów. Obsługa – Szybkość obsługi nie zmieniła się. Nastawienie do klienta także; ono zawsze było dobre. Plusem jest to, że w sklepie nadal można spotkać „stare”, dobrze znane kasjerki jak i kilka nowych twarzy. Nie zniknął jednak odwieczny problem „braku drobnych” u kasjerek. Jest to jeden z najbardziej irytujących problemów tego sklepu, jednak można zauważyć, że nie wynika on z niegospodarności kasjerek a ze złej logistyki w sklepie. Asortyment i oferta – ta pozostaje niezmieniona. Oprócz zmian w rozmieszczeniu towaru na półkach, który jak wiadomo w tego typu sklepach zdarza się raz na jakiś czas, nie znalazłem żadnych uchybień. Zniknęły kartony i puste oraz uszkodzone opakowania. To czy powrócą opisze w kolejnej mojej opinii.