Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Bardzo dziękuję za odpowiedzi pod moimi obserwacjami. Dzięki nim wiem w jakie formie jest realizowane zamówienie w tym wypadku doładowania telefonu. Dziwi trochę że na elektronicznie zasilenie karty pre-paid trzeba czekać 21 dni. Pozytywne jest to że wybrano wariant prosty i wygodny. Co zaś do terminu przedłużenia promocji to podtrzymuję to że nie było terminu do kiedy ona jest przedłużona na stronie. Dopiero 8 sierpnia wraz z pojawieniem się nowej odsłony nagród data lipcowa zniknęła, nie pamiętam czy została zastąpiona sierpniową czy też nie. Nie wiem czy to dzięki moim obserwacjom, popartym zapewne e- mailami prywatnymi innych użytkowników w każdym bądź razie 17.08 .2011 chwilę po ich ukazaniu się na stronie dostaję informację że gorąca promocja zostaje bezterminowo przedłużona, wartości punktowe nagród maja pozostać na obecnym poziomie. Taką decyzję również punktuję jako pozytywną .Ale i tu jest zgrzyt. Cichaczem zwiększono wartość punktową Netbooka , z 750 na 1250 punktów choć nie wiem czy to miało miejsce przed czy podacie kiedy ogłoszono bezterminowość gorącej promocji Tyle jeżeli chodzi o klub i nagrody z katalogu. Przynajmniej na tą chwilę.