Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Żeby nie było że nie widzę żadnych pozytywów i cieszących mnie zmian na stronie jakoś obsługi.pl jak i że nie dostrzegam plusów całokształtu pomysłu jakim jest platforma i wyróżnienie Godłem Jakości Obsługi dla firm które reprezentują poziom i klasę w relacjach klientem. Aby było prosto i łatwo streszczę moje „radości” W punktach. I tak : 1) Powstał zalążek skrzynki pocztowej , z której już kilkakrotnie korzystałam kontaktując się z firmą. 2) Wystartował w KOŃCU KLUB SUPER OBSERWATORA . Prawie super. 3) Po sondażu przeprowadzonym wśród obserwatorów w oparciu o ich sugestie powstał katalog nagród atrakcyjnych , wśród których zapewne każdy znajdzie coś dla siebie. Na szczególne wyróżnienie zasługują rozsądne „ceny” – liczba punktów jest adekwatna do nagrody. 4) Nie zmiennie firma odpowiada na obserwacje o sobie samych. 5) Kontakt z zespołem jest szybki i konkretny. 6) Na adresy mailowe wysyłane są tylko informacje związane z uczestnictwem. Nie przemyca się w nich reklam. 7) Gorąca promocja nie jest ograniczona czasowo. Chwilo trwaj 8) Obiecano szybszą moderację. I fakt faktem obserwuję powrót do czasu kiedy jest ona prowadzona na bieżąco, dzień po dniu. 9) Obecność na portalach społecznościowych. 10) Stale zwiększająca się liczba nowych użytkowników. Miało być pozytywnie, i wcale wiele wysiłku mnie to nie kosztowało by wskazać w moim odczuciu plusy bycia obserwatorem i przynależności do „naszej „ małej społeczności . Te nie wątpliwe były i są choć z tendencją spadkową Nie zapominam o minusach , ale o nich dziś przynajmniej cicho, sza…….