Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Bardziej dla tego iż chciałam osobiście sprawdzić jak przebiega zamawianie nagrody z katalogu Super Obserwatora niż dla samej nagrody zamówienie owo składam. Wybieram doładowanie telefonu. Klikam najpierw na mały obrazek nagrody ,wśród innych umieszony w tabeli. Tu mam już jej pełno stronicową prawie wersję . Duży symbol koszyka . Pakuję do niego wybraną nagrodę. Formularz niby prosty. Część danych jak te personalne i teleadresowe zostały od razu w nim wypisane, skopiowane z mojego profilu. Wybieram ilość i w tym wypadku operatora sieci telefonii komórkowej - zamawiam bowiem doładowanie . Podaję również numer telefonu który chcę zasilić kwotą 20 zł (za 30 punktów ). Dalej czytam Możesz wskazać dowolny adres wysyłki, np. wprost do Twojego domu, do Twojej pracy, na adres rodziny, a także możesz komuś zrobić prezent. UWAGA! Dane wpisane w tym formularzu służą wyłącznie wysyłce nagród i zmiana tych danych nie wpływa na zmianę danych przypisanych do profilu Uczestnika. Jeżeli chcesz zmienić lub uzupełnić swoje dane na stałe, możesz to zrobić w zakładce MOJE KONTO. Jak na możliwości portalu informacja wyczerpująca. Zastanawia mnie tylko po co w tym wszystkim jest kurier. Wysyłanie kuponu kurierem jest bez sensowne , nie wygodne nie ekonomiczne. Zwłaszcza że i szybsze i wygodniejsze formy realizacji akurat tej nagrody są możliwe. Zdalne elektroniczne bezpośrednio doładowujące kartę typu per peid ewentualnie w formie przesłania kodu na wskazany adres e-mailowy. Zobaczymy jak to się w dalszej fazie potoczy. Ile przyjdzie mi na to poczekać ? Pojęcia nie mam. Podczas finalizacji okazuje się że skopiowany systemowo numer telefonu ma nie poprawny format. Zawiera zero na początku , podzielony jest spacjami. A mamy wymógł by telefon był 9 bez spacji i bez zera czyli. Po poprawkach zamówienie finalizuje. Wyświetla mi się w ramce komunikat „Zamówienie zostało przyjęte”. Kropka. O czasie jego realizacji, chociażby w przybliżeniu cisza. A tak owa informacja była by bardzo pożądana i nie zawieszała by naszego czasu oczekiwania w próżni. Dopasować kuriera też nie mamy jak bo nie wiedząc kiedy go się spodziewać nie zawsze mamy określenia naszej bytności w domu lub w innym miejscu gdzie pan kurie by podjechał. To nie jest jakość obsługi jakiej należało by oczekiwać od firmy dbającej o klienta. To nie jest jakość obsługi jakiej bym się spodziewała po firmie która przynajmniej w teorii profesjonalnie zajmuje się ocenianiem innych pod tym kontem . Choć jest pozytyw. Potwierdzenie e- mailowe. Tam czytam że nagrody mogę się spodziewać w ciągu 21 dni (długo),czytam też iż wkrótce dostanę informację o planowanym terminie jej wysyłki. E- mail jednak e mailem a brak pełnej informacji na stronie swoją drogą.