Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Otwieram wiadomość z Portalu Jakość Obsługi. < NIKA >, więcej obserwacji to więcej punktów Ogromne zainteresowanie naszą wakacyjną promocją w Klubie Super Obserwatora sprawiło, że: Przedłużamy Gorącą Promocję! Odbieraj nagrody za 50% punktów >>więcej Więcej za mniej Już wkrótce więcej nagród gwarantowanych! Czytam że gorąca promacja50 % na nagrody z katalogu została przedłużona do końca wakacji. Podejrzewałam że jak to bywa z terminami i administratorami portalu data ta ulegnie przesunięciu. Nie wnikam specjalnie w to dla czego od razu nie podano dłuższego czasu promocji. Ale już dla czego wiadomość o jej przedłużeniu została wysłana 1.08 i uniemożliwiła wielu jak domniemam obserwatorom dopasowanie swoich możliwości i podjęciu na spokojnie decyzji co by chcieli zamówić. Wielu zniechęciła do dodawania obserwacji, gdy w połowie miesiąca wiedzieli że liczba punktów na wybraną nagrodę jest za mała i nie ma szans na dodanie tylu obserwacji by tę nagrodę zdobyć. Zwłaszcza że czas moderacji ostatnio się wydłużył. Teoretycznie tak naprawdę nigdzie nie jest napisane jle moderator ma na zatwierdzenie obserwacji ale zasady partnerskiej współpracy pozwalały by sądzić że dzień (24H) są czasem optymalnym i zarazem maksymalnym na zaakceptowanie naszego wpisu. Suma sumarum wielu spasowało i w połowie drogi się podało. Czy naprawdę nie można było od razu podać dłuższego terminu . Myślę że było można. Dla chcącego nic trudnego. Zaraz po lekturze @ chcę sprawdzić do kiedy promocja została przedłużona. Na stronie widniej data zakończenia promocji na 31 lipca. Data ta zniknęła dopiero w momencie nowej odsłony katalogu. Nadal nigdzie nie ma wyraźniej informacji kiedy gorąca promocja się zakończy. Najpierw doczytałam się terminu w odpowiedzi administratorów na zadane pytanie na moim nie lubianym facebook.com potem łaskawie termin wskazano w komentarzu pod jedną z obserwacji traktująca ten temat. Ot praktyki firmy która zajmuje się Jakością Obsługi a sama ma problemy z utrzymaniem takiego jej poziomu aby ten był przynajmniej na dobrym poziomie. Dezinformacja, brak informacji i nie jasne zasady które zniechęcają i budzą niesmak. A umotywowanie decyzji o przedłużeniu promocji wydaje się żenujące. Czy zainteresowanie i nagrodami a tym bardziej obniżką punktów za jakie można je zdobyć nie była do przewidzenia?? Była, poprzednie konkursy to bardzo ładnie udokumentowały.