Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Coraz częściej na akceptację dodanej obserwacji przychodzi nam czekać dwa ,trzy dni a nawet dłużej. Obserwacja nie zając i nie ucieknie ale….. no właśnie. Problem pojawia się wówczas gdy obowiązuje konkurs w którym jesteśmy, my obserwatorzy ograniczeni jakim terminem . Przykładu daleko nie trzeba szukać . Gorąca promocja na nagrody z katalogu Klubu Super Obserwatora miała trwać do 31.07.2011. Nie wiedząc kiedy obserwacja zostanie oceniona uczestnik nie mógł sobie rozplanować do kiedy tak naprawdę ma czas na dodanie obserwacji by ta została bądź nie zliczona jako punkt i dopisana do jego konta. Pojawia się znowu temat regulaminu w którym próżno szukać zapisu o maksymalnym czasie oczekiwania na moderację. Gdyby taki był obserwator miał by podstawy do reklamacji. Regulamin jest przynajmniej dla mnie ważny, określa zasady na jakich opiera się dana promocja czy konkurs. Z regulaminami i jego konstrukcją osoby odpowiedzialne za ten obszar miały i mają nadal problem. Nie ma ich, a jak są to nie wszystkie zapisy są jasne , brakuje ważnych i potrzebnych punktów. Nie można zapominać iż z racji charakteru programu Jakość Obsługi VISION Secret Client ma na starcie postawioną wysoko poprzeczkę którą nie zawsze udaje się pokonać. To co oferuje firma obserwatorom jest na nie stabilnym poziomie. Dostrzegam zmiany, doceniam dobry w przewadze kontakt z pracownikami ale też widzę duży mimo wszystko brak staranności, nie przewidywalność pewnych sytuacji jak i chaotyczność w działaniu.